Szkolenie: ekspozycja towaru w sklepie odzieżowym

Jednodniowe szkolenie adresowane do pracowników branży fashion. Szkolenie pomaga poznać i w praktyce przećwiczyć zasady ekspozycji odzieży oraz wykorzystywać założenia i standardy Visual Merchandisingu w praktyce. oraz wykorzystywać założenia i standardy Visual Merchandisingu w praktyce.

Oferta szkoleniowa kierowana jest do osób, które:

  • chcą poszerzyć swój poziom wiedzy w zakresie prezentacji towaru w sklepie odzieżowym,
  • pragną w praktyce stosować założenia Visual Merchandisingu,
  • chcą podnosić jakość obsługi klientów w sklepie,
  • chcą nauczyć się tworzenia efektownych i skutecznych pod kątem sprzedażowym ekspozycji,
  • chcą uczynić sklep miejscem przyjaznym dla klientów, wzbudzając w nich chęć powrotu.

ADRESACI SZKOLENIA

  • menadżerowie i kadra zarządzająca,
  • właściciele sklepów odzieżowych,
  • sprzedawcy,
  • osoby, pragnące poznać i w praktyce stosować zasady ekspozycji odzieży.

TERMINY ORAZ CENA KURSU

  • Czas trwania: 1 dzień, 10 godzin dydaktycznych 
  • Godziny: 10:00-18:00 
  • Miejsce: Warszawa
  • Terminy: 21.07.2018 

Cena: 590 zł 

Terminy kursów są gwarantowane! To znaczy, że nie odwołujemy terminów. Kursy organizujemy od pierwszego uczestnika. W przypadku kompletu chętnych lista jest zamykana.

FORMA ZAJĘĆ

Szkolenie odbywa się w formie krótkich wykładów z omówieniem przykładów z branży oraz ćwiczeń praktycznych w grupach max. 6 osobowych.

 

Każdy z uczestników otrzymuje:

Dyplom ukończenia szkolenia, ekspozycja towaru w sklepie odzieżowym.

Materiały szkoleniowe.


Trzy proste kroki do zapisania się na szkolenie

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY 

po wypełnieniu formularza w ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie

DOKONAJ PŁATNOŚCI

po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na szkolenie dokonaj płatności w ciągu 3 dni

PRZYJDŹ NA SZKOLENIE

podczas szkolenia zaangażuj nie tylko intelekt a również wyobraźnię


O sfinansowanie kursu lub szkolenia mogą ubiegać się zarejestrowane osoby bezrobotne:

  • szukające zatrudnienia lub 
  • planujące otwarcie własnej działalności gospodarczej.