Przekonaj się, jak umiejętna praca z ekspozycją towaru może wpłynąć na wyniki sprzedaży. 

Mając na uwadze nieustanny rozwój branży fashion w handlu detalicznym, oferujemy kompleksowe, intensywne kursy i szkolenia z zakresu aranżacji sklepów. Uczestnicy poznają najważniejsze zagadnienia z zakresu Visual Merchandisingu (VM) oraz uczą się wykorzystywać jego założenia w celu optymalizacji wskaźników sprzedaży. 

Zjawiska omawiane są na realnych przykładach, praca warsztatowa połączona z intensywnym kursem teoretycznym w przyjaznej atmosferze sprawiają, że nasze zajęcia stanowią kompleksową odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzedażowej.

Oferta kursu i szkoleń VM

Szkolenia kończą otrzymaniem dyplomów. Ukończenie trzech szkoleń: Visual Merchandising SMART, ekspozycja towaru w sklepie odzieżowym, aranżacja witryn i stylizacja manekinów równaznaczne jest z otrzymaniem certyfikatu ukończenia Kursu Visual Merchandising COMPLETE.


 

Opiekun merytoryczny kursu i szkoleń


Damian Kądziela, ekspert w dziedzinie Visual Merchandisingu, absolwent  Zarządzania w sektorach mody, Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu VIAMODA i Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu siecią sklepów w zakresie Visual Merchandisingu. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla marek tj. H&M, KappAhl i Lee Cooper.

Ekspozycja w sklepie ma być nie tylko estetyczna i doskonała, a przede wszystkim generująca sprzedaż!

Po przebudowie sklepu zgodnie z zasadami VM można osiągnąć wzrosty sprzedaży tydzień do tygodnia nawet o 50%. Jak tego dokonać nie posiadając żadnych innych dodatkowych narzędzi wspierających sprzedaż? 

Przykład wzrostu sprzedaży po wdrożeniu VM, w pięciu w różnych sklepach w ramach jednej sieci.



Każdy sklep posiada swój potencjał w postaci mebli, osprzętu, zatowarowania. Celna analiza sytuacji w jakiej znajduje się sklep oraz jakimi środkami dysponuje, otwiera nam drogę do ustalenia priorytetów, którymi powinniśmy kierować się przy tworzeniu ekspozycji towaru. 

Po wdrożeniu doraźnych działań VM, tu i teraz, możemy oczekiwać o 20% - 50% wzrostu sprzedaży! Zaangażowany sprzedawca, świetny produkt to nie wszystko. 

Visual Merchandising ma swój udział w sprzedaży i jego celem jest ją maksymalizować!


Wystarczy jedno zdanie, które zainspiruje Cię do działania i zmieni coś w Twoim biznesie lub życiu.

blog comments powered by Disqus