03 września 2019
  Jeśli sądzisz, że towar sprzedaje się tylko dzięki swojej niskiej cenie lub wyjątkowej jakości, mylisz się. Tym, co naprawdę może wywindować słupki sprzedaży w Twoim sklepie i zmaksymalizować Twoje zyski,
22 lutego 2019
  Badania potwierdzają, że 41,3% klientów kieruje się ceną, a 16,7% promocją przy zakupie odzieży i obuwia1. Mimo to obserwujemy, jak rynek zdominowały wszechobecne promocje. Z każdej witryny sklepowej niemal krzyczą
20 września 2018
  Zjednoczeni ideą slow Urzeczywistnienie założeń slow fashion w projekcie sklepu to wyzwanie, które podjąłem w ostatnim czasie. Celem tej pionierskiej misji było stworzenie koncepcji miejsca, gdzie sprzedawcy, hołdujący wartościom slow,
06 lipca 2018
  Czy slow fashion musi gonić fast fashion? Lata prężnego działania i dominacji wielkich sieci handlowych w branży modowej, rywalizacja o lepszą pozycję na rynku, walka o klienta poprzez wszechobecne promocje,

Visual Merchandising

school&service

 

ul. Ostrobramska 75C

04-175 Warszawa

e-mail:

kontakt@visualmerchandising-school.pl

tel: +48 73 07 444 07

 

Polub nas na Facebooku

Przydatne linki

 

Artykuły

Praca

Kontakt z nami

QR Code

© 2017-2018 Visual Merchandising school&service. 

All rights reserved.