Visual Merchandising school&service posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy, dzięki temu możemy Państwu zaoferować szkolenia w pełni dofinansowane ze środków budżetu państwa.
Jak ubiegać się o sfinansowanie kursu z Urzędu Pracy?
1. Musisz być zarejestrowany jako osoba bezrobotna w Urzędzie Pracy;
2. Zgłoś się do właściwego powiatowego Urzędu Pracy i dowiedz się o możliwości wzięcia udziału w wybranym szkoleniu. Urzędnik przedstawi Ci możliwości i formy wsparcia. Na tym etapie powinieneś urzędnikowi wskazać którym, szkoleniem jesteś u nas zainteresowany. Podaj nasz nr ewidencyjny 2.14/00008/2018 oraz nazwę kursu;
3. Złóż wniosek i wymagane dokumenty przez Urząd Pracy;
4. Do 30 dni otrzymasz decyzję z urzędu. Jeżeli twój wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, otrzymasz skierowanie z urzędu, co będzie podstawą przyjęcia Cię na kurs lub szkolenie;
5. Pozytywnie rozpatrzony wniosek należy przesłać do nas na adres e-mail: biuro@visualmerchandising-school.pl;
6. Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w celu potwierdzenia przyjęcia.
Visual Merchandising school&service nie pośredniczy i nie bierze udziału w negocjacjach między osobą ubiegającą się o szkolenie a Urzędem Pracy.
Dzięki naszym kursom i szkoleniom osoby bezrobotne mają szansę na podniesienie swoich kompetencji i zdobycie umiejętności w zakresie ekspozycji towaru w sklepie odzieżowym, aranżacji witryn, analizy sprzedaży i innych tematów związanych Visual Merchandisingiem, a za tym na rozwój zawodowy i szybsze zatrudnienie.
Osoby zarejestrowane jako bezrobotne planujące otwarcie własnej działalności gospodarczej mogą ubiegać się o sfinansowanie kursu.
Pracodawca planujący zatrudnienie zarejestrowanej osoby bezrobotnej może ubiegać się o sfinansowanie kursu, szkolenia dla przyszłego pracownika.
Visual Merchandising
school&service
ul. Dobra 42
00-312 Warszawa
e-mail:
kontakt@visualmerchandising-school.pl
tel: +48 73 07 444 07
Polub nas na Facebooku
QR Code
© 2017-2020 Visual Merchandising school&service.
All rights reserved.