To visual merchandising otwiera drzwi sklepu wartościowym i wiernym klientom.
Nowy marketing każdego dnia kreuje nowe narzędzia, które poprzez przyciągnięcie i zjednanie kupujących, maksymalizują sprzedaż. Topowe marki, dysponujące ogromnym budżetem, rzeszą specjalistów oddanych budowaniu atrakcyjnego i przekonującego wizerunku swojego brandu, od lat wiedzą, że najefektywniejszym instrumentem marketingu, zwłaszcza w branży odzieżowej, jest visual merchandising, wprowadzający klienta w świat interakcji z marką. Świat komunikacji, inspiracji i emocji, wiodących finalnie przez zauroczenie, zrozumienie i zaufanie do działania, czyli zakupu.
Dziś klient stał się wymagający, nie chce jedynie produktu, ale szuka przy tym unikalnych i nowych doświadczeń. Same promocje cenowe nie skłaniają go już do zakupu, stają się niewystarczające. Klienci pragną nowego doświadczenia zakupowego, inspiracji, poczucia związku z marką, a nade wszystko chcą czerpać przyjemność z doznań zakupowych. Sklepik, wrzucony gdzieś pomiędzy tętniące życiem, popularne salony dominujących marek, wydaje się być niewidocznym dla przepływającego obok tłumu, pozbawionym szans na pozyskanie kupujących. Tymczasem istnieje skuteczny sposób na to, by nie ponieść porażki w konkurencji z silnymi sieciami handlowymi i stale maksymalizować zyski płynące ze sprzedaży. Ten sposób to visual marchandising - profesjonalny marketing sensoryczny, którego język jest najskuteczniejszy, bo odwołuje się do wszystkich zmysłów, bo przyciąga uwagę, zdobywa klientów; bo kreuje unikalne doświadczenia. Zwiększa sprzedaż, bo uświadamia potrzeby, wspiera kupującego w decyzji, zachęca do wypróbowania i wiąże na stałe ze sklepem.
autor:
Visual Merchandising
school&service
ul. Dobra 42
00-312 Warszawa
e-mail:
kontakt@visualmerchandising-school.pl
tel: +48 73 07 444 07
Polub nas na Facebooku
QR Code
© 2017-2021 Visual Merchandising school&service.
All rights reserved.